-Miło mi poznać- dziewczyna wyciągnęła nienaturalnie bladą rękę
-Mnie również- odpowiedziałam z czystej grzeczności- Marco rozmawiałeś już z Iggie?
-Kto to Iggie?- Sandra wbiła w piłkarza lodowate spojrzenie.
-Nie mamy o czym rozmawiać- odpowiedział, ignorując jej wzrok.
-Zamiast tego wolisz znaleźć sobie nową pannę a Iggie olać?- prychnęłam.
-Ona jeszcze nie wróciła- mruknął.
-No oczywiście. Reus puknij się w tą pustą głowę zamiast wiecznie uciekać.- warknęłam ironicznie. Odwróciłam się na pięcie i odeszłam.
*
Nie miałam pojęcia gdzie iść. Nie chciałam jeszcze wracać do domu, ale czułam że błąkanie się po Dortmundzie bez celu nie jest najlepszym sposobem na jakiekolwiek rozmyślenia.
Moje rozmyślenia przerwała machająca przed oczami ręka. Podniosłam wzrok z ziemi i dostrzegłam Stachurską.
-Coś się stało? Jesteś bardziej przybita niż Mario i Iggie razem wzięci.
Uśmiechnęłam się lekko.
-Marco chyba znalazł sobie nową dziewczynę.
Ania zasępiła się lekko.
-Chodzi ci o tę całą Sandrę, uwieszoną na jego ramieniu?
Kiwnęłam głową.
-Znasz ją?
-Miałam okazje poznać- mruknęła- Chodzi za Marco przez cały dzień.
-Myślisz że to coś poważnego?
-A myślisz, że zostawiłby Iggie?
-No nie wiem...
-Ona dużo dla niego znaczy. Na pewno nie znajdzie sobie nowej. Może mają teraz jakieś kryzysy, ale za niedługo wszystko wróci do normy- zapewniła puszczając oko- Wpadnij do mnie. Robert jeszcze nie wrócił a mnie się cholernie nudzi.
*
-GOOOOOOOOOOOOOOOL- Ania podniosła się z kanapy i zaczęła skakać z radości. Grałyśmy w FIFĘ13. Jak na razie wygrywałam 4:1, więc radość dziewczyny była jak najbardziej uzasadniona.
-Jak myślisz; Martha i Julian to coś poważnego?
-Skąd taki pomysł?- zdziwiła się.
-Pytam z ciekawości, co o tym sądzisz.
-Julian jest naprawdę zakochany w Marthcie, ale nie wiem czy coś z tego będzie. Ostatecznie ona chyba nic do niego nie czuje. Teraz moja kolej na pytanie- uśmiechnęła się przebiegle- Myślisz że ty i Mario...
-NIE!- przerwałam jej.
-Nie denerwuj się. Ale możesz mieć pewność że mam was na oku i razem z Iggie was jeszcze zeswatamy.
-Mhm. Próbujcie.
-Żebyś wiedziała że spróbujemy!
************************************************************
NIE MAM POMYSŁU JOŁ
HEHEHEEHE WYGRYWASZ W FIFĘ, WIĘC TAKI MAŁY CYTACIK XD
OdpowiedzUsuń"DOMINIKA W OPOWIADANIU ROBISZ SIEBIE IDEALNĄ" - MARTA I IGA
"WCALE NIE!!!!!" - DOMINIKA
OK BUŹKI CZEKAM NA NASTĘPNY
TAKK, TAK DALEJ RÓB Z SIEBIE IDEALNĄ XD
OdpowiedzUsuńPOZDRAWIAM :c